Heenreis

7 mei 2017 - Nairobi, Kenia

Daar ben ik dan, in Kenia. Na alle voorbereidingen ben ik er eindelijk. 6 mei om 12.50 ging ik de lucht in. Maar eerst natuurlijk afscheid van mijn ouders en zus genomen. Mijn zus was als verrassing ook naar Schiphol gekomen. De wachttijden op Schiphol vielen best mee. Tijdens de vlucht heb ik heel veel gegeten, en het was nog best lekker. Van te voren bij het thuis inchecken heb ik gekozen om bij de nooduitgang te gaan zitten, dan heb je niemand voor je. Dit was echt perfect. Ik had veel beenruimte en me buurman was er niet. Het uitzicht tijdens de vlucht was af en toe echt heel mooi. Vooral toen de zon ging zakken. Na bijna 8 uur lande ik in Nairobi. Ik was best zenuwachtig hoe het allemaal ging lopen op het vliegveld. In het vliegtuig moest ik nog 2 blaadjes invullen voor mijn bagage (waar ik niet veel van snapte, dus maar veel gevraagd aan het personeel en aan de man aan de andere kant van mijn rij stoelen). Op het vliegveld volgde het allemaal vanzelf. Ik stond gelukkig in de goede rij voor de douane. Hier heb ik veel heel lang in gestaan. En het was heel warm. Bij de douane vroegen ze een paar kleine dingen en ik mocht zo door. Toen nog even wachten op de bagage maar die kwam gelukkig redelijk snel. Ik werd opgehaald door me begeleider Jacques. Toen ik buiten kwam stond hij er al met zijn 2 zoons. Op dat moment was ik heel blij dat ik er was en alles was goed gegaan. Toen lekker naar huis en slapen want ik was echt verrot.

1. Tante Sannie:
    8 mei 2017
    Hè nichtje fijn dat je veilig aangekomen. En ook heel fijn dat ze je op kwamen halen. Best spannend allemaal zo maar geeft je ook een kick als het weer goed is gegaan. Ik blijf je verhalen volgen hoor de komende tijd. Echt super zo'n reisblog. Maak er wat van mop en tot de volgende keer dikke knuffel van je tante xx
  2. Michel Boer:
    Hey Inge,
    Dappere Dame. Prachtig dat je dit kan beleven. Ik ken Afrika alleen maar van 'Kuifje'. Blijf vooral typen! Ik denk aan je!
    Mies
  3. Oma:
    9 mei 2017
    Hoi Inge,
    Oma en ik lezen je eerste blog. Goede reis gehad, zo lezen we. Oma vindt het superleuk om je zo te volgen. Jammer dat je er nu niet bent want er staat een mega afwas beneden. Zo zie je maar, ik mis je ook! Nee, geintje. Go for it girl!!!
    Groetjes uit 's Gravenzande
  4. Opa Oma:
    11 mei 2017
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad maar wel spannend leuk dat je zus er was pap en mam hebben ons op de hoogte gehouden wat een leuke foto van die aap we blijven volgen .Dikke knuffel.